פיקוח ואכיפה בתחום איכות הסביבה בתחום השיפוט של הרשות המקומית או של איגוד ערים לאיכות הסביבה. עיקרי התפקיד:
ביצוע מדיניות האכיפה של הרשות המקומית או האיגוד לרבות פיקוח שוטף בשטח וביצוע חקירות.
תיאום עבודה עם התביעה העירונית וגורמים נוספים, ומתן עדות בבתי משפט.
תיאום עם גופי פיקוח נוספים וביצוע מבצעי אכיפה.
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל/ת תעודת 12 שנות לימוד לפחות.
הפקח/ית יחויב לסיים בהצלחה הכשרה מתאימה בתחום הסמכויות שיהיו נתונות לו בהתאם לחוק הרשויות המקומיות (אכיפה סביבתית – סמכויות פקחים), כפי שהורה השר בהסכמת השר לביטחון פנים, ולפי החיקוק שעל ביצועו הוא יפקח, כפי שהורה בהסכמת השר הממונה על אותו חוק.
דרישות נוספות:
שפות – עברית על בוריה, שפות נוספות יתרון.
יישומי מחשב – שליטה ביישומי OFFICE.
בעל כשירות רפואית מתאימה וכושר גופני מתאים לתפקידי אכיפה.
רישום פלילי: משטרת ישראל הודיעה בתוך 3 חודשים מפניית הרשות המקומית כי אינה מתנגדת להסמכתו מטעמים של ביטחון הציבור, לרבות בשל עברו הפלילי.
רישיון נהיגה בתוקף.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
אמינות ויושרה.
יכולת עבודה בצוות ואל מול גורמים שונים.
יכולת התמודדות עם לחץ.
ערנות ודריכות.
יחסי אנוש טובים.
ייצוגיות.
סמכותיות.
סדר וארגון
אסרטיביות.
תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות , לילות, סופי שבוע וחגי ישראל.
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כשורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
המכרז מנוסח בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.
שאלון אישי, קו"ח ,מסמכים ותעודות המעידים על השכלה וניסיון, יש להגיש למחלקת משאבי אנוש עד לתאריך (28.10.2024) בשעה 12:00.