דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2022/8/ע פומבי 03/03/2022 27/03/2022 0 (לא יוחזרו)

עיריית אופקים

מכרז פומבי

2022/8

דרוש/ה

מזכירה משרד הפנים , משרד הרישוי

 

 

הודעה על ביטול מכרז

עיריית אופקים מודיעה בזאת על ביטול מכרז מזכירה במשרד הפנים ומשרד הרישוי שמספרו  2022/ 8 / ע  וזאת עקב איוש התקן במכרז קודם שפורסם.

בברכה

עיריית אופקים

 

היחידה:

מנהל כללי.

 

תואר המשרה:

מזכירה ליחידה של משרד הפנים  ומשרד הרישוי.

 

היקף משרה:

100% משרה.

 

תיאור התפקיד:

 

1. ריכוז פעולות טיפול וביצוע של מדיניות העירייה בתחום האחריות הרלוונטי.

2. הקלדה וניהול של מסמכים.

3. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).

4. מענה טלפוני ופניות הציבור.

5. קבלת קהל שוטפת מידי יום.

 

השכלה ודרישות:

* בעל/ת תעודת 12 שנות לימוד עם תעודת בגרות.

* ניסיון בעבודת מזכירות יתרון.

 

דרישות מקצועיות:

* שפות – עברית ברמה גבוהה.

* יישומי המחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE .

* ארגון מידע וסדר.

* שירותיות.

* ייצוגיות.

* יחסי אנוש מעולים.

* התמודדות עם אתגרים מורכבים.

* נסיעות מרובות.

 

* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

*במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.

*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

 

שאלון אישי קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום ראשון יז' אדר ב' תשפ"ב  (­­­­­20.03.2022 ) בשעה 12.00.

להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]

 

                                                                                    בכבוד רב

                                                                                    איציק דנינו

                                                                                    ראש העיר