דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2022/ 31/ע פומבי 19/09/2022 02/10/2022 0 (לא יוחזרו)

עיריית אופקים

מכרז פומבי

2022/ 31/ע

דרוש/ה

מוקדן/ית נציג/ת שירות

 

 היחידה: אגף שירות לתושב.

תואר המשרה: מוקדן/ינת נציג/ת שירות.

היקף משרה: 100%.

כפיפות: מנהל המוקד העירוני.

תיאור המשרה : הנגשת שירותי הרשות לציבור ולתושבים באמצעים של תקשורת טלפונית, וירטואלית וכתובה מתוך תודעת שירות גבוהה .

תחומי אחריות :

  1. הנגשת מידע לתושב על שירותי הרשות

  2. קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים

  3. ניתוב פניות התושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם

  4. מעקב אחרי פניות חורגות מזמן תקן השירות וסגירת טיפול

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות ,הנגזרים מתחומי האחריות:

הנגשת מידע לציבור לתושב על שירותי הרשות

  1. מתן שירות טלפוני אדיב ,מקצועי ומהיר לתושבי הרשות אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית.

  2. מתן מענה עירוני עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות (אירועי תרבות, מידע תיירותי, תורנות בתי מרקחת ובתי חולים, שביתות וכו) בהתאם למדיניות הרשות ומנהל אגף שירות לתושב

  3. מתן מידע לציבור בעתות חירום ובאירועים חריגים (שעת חירום, תנאי מזג אויר קיצוניים ,שביתות וכו)

 

קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים

  1. הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות (נדרשת יכולת לעבודה עם מערכות ממוחשבות )

  2. קבלת פניות בנוגע לצרכים ,מפגעים ומטרדים בעיר והעברתן לטיפול ביחידות הרשות השונות , הנחייה והפעלה של צוותי השטח של הרשות לצורך טיפול בפניות שהתקבלו במוקד, כולל מתן דיווח והסבר על המפגעים מימתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע , שליחת כוח עזר במקרה הצורך וקישור טלפוני בין הגורמים השונים.

  3. בקרה מיידית על הטיפול בפניות המתבצע על ידי גורמי היחידה הרלוונטית.

 

              ניתוב פניות התושבים ליחידה הרלוונטית לטיפול בבקשותיהם

  1. זיהויי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב

  2. הפניית התושב ו/או הפנייה לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות ,בליווי המידע הנדרש כגון פרטי התקשרות, מסמכים נדרשים וכו

  3. מעקב מול המחלקה המטפלת בפניות חורגות מזמן התקן עד סיום טיפול וסגירת הפניה .

               מאפייני העשייה הייחודיים

  1. ייצוגיות

  2. שירותיות

  3. יכולת עבודה בצוות

  4. ניהול מספר משימות במקביל

  5. עבודה בסביבה ממוחשבת

  6. מתן מענה במצבי שירות

 

תנאי סף:

 

השכלה ודרישות מקצועיות:

 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה

שפות : עברית ברמה גבוהה

יישומי מחשב : היכרות עם תוכנת ה- office   הכרות עם תוכנות נוספות יתרון .

 

שעות עבודה – משמרות 7:00- 15:00 , 15:00-22:00

 

* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב

   עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כשורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

* המכרז מנוסח בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.

 

שאלון אישי קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום ראשון ד' תשרי תשפ"ג  (2.10.2022) בשעה 12.00.

להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי [email protected]

 

 

 

                                                                                    בכבוד רב

                                                                                    איציק דנינו

                                                                                    ראש העיר