דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2024/ע/9 פומבי 10/04/2024 19/05/2024 0 (לא יוחזרו)

עיריית אופקים

מכרז פומבי

2024/ע/9

דרוש/ה

דובר/ת הרשות

 

   היקף משרה:  100% 

   תיאור התפקיד: דובר/ת הרשות.

   שכר: חוזה אישי בכפוף  לאישור משרד הפנים.     

 

תיאור התפקיד:

ייצוג הרשות ויחידותיה בפני התקשורת, התושבים וכלל הציבור.

 

עיקרי התפקיד:.

  1. הובלת מערך התקשורת ברשות.

  2. קידום ושיווק של פעילויות פרויקטים, מיזמים ואירועים של הרשות.

 

השכלה ודרישות מקצועיות :  בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.

או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה  יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר של שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול  הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

 

ניסיון מקצועי:

עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך6 השנים האחרונות

שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

 

עבור הנדסאי רשום: ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות, שנרכש במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום

הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.

עבור טכנאי רשום: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות.

יחסי ציבור או עיתונאות.

 

ניסיון ניהולי – של שנה אחת לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות

שפות –  עברית בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.

 אנגלית ברמה גבוהה.

שפות נוספות לפי הצורך.

 

יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE

 

מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד:

  1. עבודה בשעות לא שגרתיות.

  2. רהיטות

  3. ייצוגיות אל מול גורמים שונים מחוץ לרשות ובתוכה.

  4. הצגה בפני קהל.

  5. יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות, והתמודדות עם לחצים.

  6. כושר ניהול משא ומתן.

 

כפיפות: למנכ"ל הרשות.

* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב

   עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

* המכרז מנוסח בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.

מועמדים/ות העונים לדרישות הנ"ל יגישו מועמדותם.

הגשת מועמדות: שאלון אישי, קורות חיים ותעודות של השכלה וניסיון יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים מיום ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ֹ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­רביעי כג' ניסן תשפ"ד (1.5.2024) עד השעה 12:00.

* במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.

להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי [email protected]

אפשר להגיש  בדרכים הבאות:

באופן ידני ע"י הורדת הטופס כאן, ושליחה אל כתובת מייל :  [email protected]

הגשה מקוונת באמצעות שאלון מקוון

 

                                                                                                 בכבוד רב

                                                                                                   איציק דנינו

                                                                                                  ראש העיר