דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2024 /10/ע פומבי 26/06/2024 11/07/2024 0 (לא יוחזרו)

 

עיריית אופקים

מכרז פומבי

 2024 /10/ע

    למשרדי הרשות המקומית

דרוש/ה

 

 

תאור התפקיד: מזכיר/ה במשרדי הרשות המקומית.

 

היקף משרה: 100% משרה  לכל מזכיר/ה. (כ-3 מזכירות)

 

דרגת המשרה: בהתאם למסלול הקידום בהסכם הקיבוצי לרשויות המקומיות .

 

תיאור התפקיד: ביצוע עבודת מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיותיו של הממונה.

 

 עיקרי התפקיד:

א. הקלדה וניהול של המסמכים.

ב. טיפול בדואר (רגיל ואלקטרוני).

ג. מענה טלפוני ופניות הציבור.

ד. ניהול לוח הזמנים ופגישות.

ה. ביצוע משימות על פי דרישת הממונה לרבות איסוף חומר מקצועי, ניהול מידע, מענה

   למשרדי ממשלה.

ן. טיפול במיצוי זכויות לתושבים.

 

השכלה ודרישות מקצועיות:

12 שנות לימוד, או תעודת בגרות מלאה, תואר ראשון יתרון.

ניסיון מקצועי/ניהולי – יתרון

 

דרישות נוספות:

* שפות – עברית ברמה גבוהה.

* ישומי מחשב- היכרות עם תוכנות  – OFFICE.

* עבודה גם בשעות אחה"צ.

* שרותיות, ייצוגיות, יחסי אנוש מעולים.

 

כפיפות: למנהל היחידה.

 

      

  • במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.

  • מועמדות בעלי מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

  • בהתאם להוראת החוק, העירייה תהיה רשאית לבצע הליכי מיון מקדימים למשרות על פי

אמות מידה הכוללות ניסיון מקצועי, המלצות, כישורים מיוחדים התרשמות כללית.

  • במשרה מועסק/ת עובד/ת במילוי מקום.

 

שאלון אישי קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום חמישי

ה' בתמוז  תשפ"ד (11.7.2024) בשעה 12:00

 

אפשר להגיש  בדרכים הבאות:

באופן ידני ע"י הורדת הטופס כאן, ושליחה אל כתובת מייל :  [email protected]

הגשה מקוונת באמצעות שאלון מקוון

 

בכבוד רב

איציק דנינו

ראש העיר