דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תברואה
מס מכרז | סוג המכרז | תאריך פרסום המכרז | המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה | המועד האחרון להגשת הצעות | תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים | עלות רכישת מכרז |
---|---|---|---|---|---|---|
2024/ 20/ע | פומבי | 27/08/2024 | 15/09/2024 | 0 (לא יוחזרו) |
עיריית אופקים
מכרז פומבי 2024/ 20/ע
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת תברואה
תואר המשרה: מנהל/ת מחלקת תברואה
היקף המשרה: 100% משרה.
כפיפות: מנהל אגף שפ"ע.
העסקה: חוזה אישי ,שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים.
תיאור התפקיד: * גיבוש, התוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל, טיפוח ושמירת חזות העיר ורווחת התושב. הכוונה, ייעוץ ,פיקוח ובקרה על הצוותים העובדים בתחום הרשות. העברת דיווחים שוטפים למנהל אגף השפ"ע. סיורים יזומים בשטח לצורך פעילות האכיפה, ניקיון, פינוי אשפה, גזם גרוטאות ופינוי מפגעים. אחראי על ביצוע הנחיות והחלטות מנהל האגף מול צוות התברואה, פיקוח על השירותים הניתנים ע" קבלנים חיצוניים בתחום התברואה וחזות העיר, בקרה יומית ואישור חשבונות חודשיים, מתן מענה לפניות 106 עפ"י זמני תקן ואמנת השרות.
עיקרי התפקיד:
-
הגדרת מטרות, תכנון ארגון וביצוע של מדיניות, בתחום האחריות של המחלקה.
-
פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
-
ניהול צוות העובדים במחלקה.
השכלה ודרישות מקצועיות:
בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי מועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש בחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור היתר).
ניסיון מקצועי:
-
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל- ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
-
עבור הנדסאי- רשום חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
-
עבור טכנאי- רשום שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי:
* ניסיון של שנתיים לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה – יתרון.
דרישות נוספות:
* יישומי המחשב – היכרות עם יישומי OFFICE .
מאפייני עשייה ייחודים לתפקיד:
* ייצוגיות
* שירותיות
* סדר וארגון
* יכולת הובלה
* עבודה בשעות בלתי שגרתיות, כולל בימי שישי וערבי חג.
* המועמד/ת שיתקבל לתפקיד ישתתף בהכשרה (קורסים, והשתלמויות) מתאימה לתחום תפקידו.
* בהתאם להוראת החוק, העירייה תהיה רשאית לבצע הליכי מיון מקדימים למשרות על פי אמות
מידה הכוללות ניסיון מקצועי, המלצות כישורים מיוחדים התרשמות כללית.
* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
* במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
* פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלה בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
שאלון אישי, קורות חיים, תעודות ואישורים המעידים על השכלה וניסיון ניתן להגיש למשאבי אנוש עד ליום ראשון י"ב באלול תשפ"ד (15.9.2024) בשעה 12.00.