תיאור התפקיד : מוביל/ה מדיניות ואסטרטגיה ביחידה לשירותים חברתיים
דירוג ודרגה: דירוג עובד סוציאלי ברמת ניהול 1
כפיפות:מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים.
תיאור המשרה
הובלת מטה הניהול והתמך של המחלקה לשירותים חברתיים (להלן: "המחלקה") בתחומים הבאים: גיוס משאבים באמצעות מענה על קולות קוראים, סיוע למנהל המחלקה בבניית תכנית אסטרטגית במחלקה, פיתוח שיתופי פעולה עם מחלקות נוספות ברשות וסיוע למנהל המחלקה במשימות נוספות בהתאם לדרישתו.
משמש כחבר בצוות המוביל של המחלקה ומשתתף בהטמעה ויישום של מדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי, בהתאם להוראות הרשות המקומית ומשרד הרווחה והביטחון החברתי.
יישום האסטרטגיה, החזון, המטרות והיעדים של המחלקה תוך ניצול של משאבי הארגון, בהלימה למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי.
תומך ומלווה מקצועית את צוותי המחלקה בתחום אחריותו לרבות הטמעת שגרות עבודה, נהלי עבודה ותוכנית עבודה שנתית.
אחראי על פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת ביחידות השונות, בהתאם לתוכנית עבודה שנתית הכוללות לוחות זמנים, יעדים ומדדי תוצאה.
מנחה את עובדי היחידה בנוגע לכתיבת תכניות עבודה ומבצע בקרה על ביצוען.
אחראי על פיתוח הארגון בנושאי ייעול תהליכי עבודה תוך הטמעת חדשנות וכלים מתקדמים בתחומים השונים בשותפות עם סגן מנהל אמרכלות ולוגיסטיקה ככל שקיים ברשות.
ניהול פרוייקטים בתחומים אסטרטגיים שיקבעו בתכניות העבודה כגון: תהליכי פיתוח שירות, דיגיטציה ועוד.
מהווה גורם מקשר מול היחידות השונות ברשות המקומית, קרי משאבי אנוש, אגף מערכות מידע, גזברות, רכש, תפעול ויחידות נוספות כנדרש בשותפות עם סגן מנהל אמרכלות ולוגיסטיקה ככל שקיים ברשות.
עבודה מול גורמי חוץ – משרדי ממשלה, קרנות ופילנתרופים, ספקים ועוד.
ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו על ידי מנהל המחלקה לשירותים חברתיים.
דרישות השכלה ונסיון:
עובד/ת סוציאלי בעל/ת תואר אקדמי בעבודה סוציאלית שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה ורישום בפנקס העו"ס.
ניסיון מקצועי בעבודה סוציאלית לתקופה של שלוש שנים לפחות.
כישורים רצויים:
כושר הבעה בכתב ובע"פ.
בעל/ת יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלה.
מסירות ואמינות, מוטיבציה והשקעה.
יכולות סדר, ארגון, פיקוח ובקרה.
עצמאות ואחריות בביצוע משימות.
ייצוגיות ושירותיות.
עדיפות לניסיון באחד או יותר מהתחומים הבאים:
עבודה במחלקות לשירותים חברתיים.
ניסיון בריכוז או הובלה של פרוייקטים או תהליכים מרובי משתתפים, או בכתיבת תכניות
אסטרטגיות או תכניות עבודה, תהליכי פיתוח שירות, דיגיטציה של שירותים ועוד (הניסיון
יחשב בין אם נרכש לפני קבלת התואר ובין אם לאחריו).
• ניסיון בכתיבת תכניות עבודה וליווי תהליך מעקב ובקרה לביצוען.
• ניסיון בניהול עבודה עם נתונים ומערכות מחשוב.
יובהר, כי מועמד/ת שיבחר לתפקיד יידרש לעבור בהצלחה תכנית הכשרה במשך השנה הראשונה לתכנית, כתנאי להמשך עבודתו במשרה; וכן יידרש להתחייב להמשך עבודה במחלקה עד לסיום התכנית. יצויין, כי חלק מתכנית ההכשרה עשויה להתקיים בתנאי פנימייה
* במקרה של מועמדים בעלי נתונים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופי
תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כשורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
המכרז מנוסח בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.
שאלון אישי, קו"ח ,מסמכים ותעודות המעידים על השכלה ונסיון, יש להגיש למחלקת משאבי אנוש למייל במייל: [email protected]עד ליום ראשון ב' בחשון תשפ"ה. (3.11.2024)