דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2021/ 12/ע פומבי 17/08/2021 29/08/2021 0 (לא יוחזרו)

  מכרז פומבי

מכרז 2021/ 12/ע

       סגן מנהל/ת אגף לשירותים חברתיים

   

 

תואר במשרה: סגן מנהל אגף לשירותים חברתיים.

 

דירוג:  עו"ס, או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.

 

היקף משרה: 100% משרה.  
                              
תיאור התפקיד:

סיוע בהתוויית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד האגף לשירותים חברתיים.

 

עיקרי התפקיד:

1. סיוע למנהלת האגף בניהול האגף ובתכנון המדיניות.

2. פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף.

 

תאור המשרה:

א. עבודה זו כוללת מילוי מקום של מנהל/ת האגף בהעדר/ה, בארגון וסדרי עבודתה, אחריות לתחום  או

       תחומי פעולה שבאגף לפי קביעת המנהלת.                   

   ב. מסייע/ת  למנהל האגף בארגון המחלקה וסדרי עבודתה ומייעץ לו בנושאים מקצועיים  ומנהליים.                                                                                            

   ג. מייצג/ת את האגף בפני גורמי חוץ ומגבש דרכים לשיתוף פעולה עם מוסדות וארגונים שונים,

      באישור ובתיאום עם מנהלת האגף.                                                             

   ד. משמש/ת  חבר בהנהלת האגף ומשתתף בעיצוב מדיניות האגף וביישומה בהתאם להוראות

      הרשות המקומית ומשרד העבודה והרווחה.

   ה. הסגן ינחה וידריך מחלקות מקצועיות ותחומים לפי קביעת מנהלת האגף.

   ו. ביצוע מטלות בהתאם להנחיית הממונה.

 

  השכלה ודרישות המשרה:

  1. עובד סוציאלי בעל תואר בוגר בעבודה סוציאלית, יתרון לתואר שני.(לצרף אישור)
  2. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.

 

ניסיון : ניסיון של 3   שנים לפחות בעבודה סוציאלית טיפולית.

ניסיון ניהולי : שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים כפיפות ישירה.     

 

דרישות נוספות:

א. כושר ארגון ופיקוח.

ב. בעל/ת יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות.

ג. כושר לנהל מו"מ בכתב ובעל-פה.

ד. נכונות לעבודה בשעות ארוכות ולא שגרתיות.

ה. יכולת לעבוד במקביל במספר רב של משימות.

ו. מחויבות להשקעה.

ז. בעל/ת יוזמה לפיתוח שרות.

ח. בעל/ת גישה שירותית.

ט.יכולת עמידה בלחץ ויכולת תעדוף משימות.

 

דרישות נוספות:

* שפות – בהתאם לצורך.

* יישומי מחשב – היכרות עם יישומי OFFICE

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

1. יכולת פיתוח הדרכה וניהול צוות רב מקצועי לתחום מקצועי.

2. השקעה בפיתוח וקידום שירותים.

3. יכולת תכלול נושאים וחיבור בין בעלי תפקידים.

4. ידע וניסיון בעבודה כפרדיגמה מודעת עוני והקשר הרצוי.  

5. תיתכן עבודה בשעות לא שגרתיות בהתאם לצרכי המערכת.

 

כפיפות: למנהלת האגף לשירותים חברתיים.

  • בהתאם להוראת החוק, העירייה תהיה רשאית לבצע הליכי מיון מקדים למשרות, על פי  אמות מידה הכוללות ניסיון מקצועי, המלצות, כישורים מיוחדים, התרשמות כללית.
  • מועמד/ת בעל מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
  • במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
  • פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

 

שאלון אישי קורות חיים ותעודות המפורטות לעיל יש להגיש למחלקת  משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום ראשון כא' באלול תשפ"א (29.8.2021) בשעה 12:00.

בהגשה ידנית, או באמצעות כתובת מייל - [email protected]

                                                                                    בכבוד רב

                                                                                    איציק דנינו

                                                                                    ראש העיר