דרוש/ה רכז/ת צמיחה דמוגרפית
מס מכרז | סוג המכרז | תאריך פרסום המכרז | המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה | המועד האחרון להגשת הצעות | תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים | עלות רכישת מכרז |
---|---|---|---|---|---|---|
2021/ 23/ע | פומבי | 01/12/2021 | 12/12/2021 | 0 (לא יוחזרו) |
עיריית אופקים
מכרז פומבי
2021/ 23/ע
דרוש/ה
רכז/ת צמיחה דמוגרפית
היקף משרה: 100% משרה.
תיאור התפקיד:
* אחריות על פיתוח, הובלה ותכלול מערך השירותים העירוני בתחום הצמיחה הדמוגרפית.
* רכז/ת ישמש ככתובת לאלו הרואים את עתידם ואת ביתם בישוב ויהיה אחראי/ת לייזום ויישום
תכניות קליטה של הרשות המקומית וגופים נוספים הפועלים בתחום.
* גיבוש, ופיתוח מערך קליטה עירוני לתושבים חדשים.
* איסוף של מידע על רוכשי הדירות ויצירת מסד נתונים.
* ניהול קשר שוטף עם תושבים חדשים החל משלב הרכישה ועד שלב האכלוס.
* עבודה מול קהילות וקבוצות התיישבות בתהליכי פיתוח קהילתי.
* כתובת לפניות של מתעניינים וליווי משפחות וצעירים בתהליך הקליטה.
פעילות הרכז/ת תתבצע ב 3 רמות:
* רמה עירונית מערכתית – גיבוש ופיתוח מערך קליטה עירוני בתחום הצמיחה הדמוגרפית.
* רמה קהילתית חברתית – עבודה מול קהילות וקבוצות התיישבות בתהליכי פיתוח קהילתי.
* רמה פרטנית – כתובת לפניות של מתעניינים וליווי משפחות וצעירים בתהליך הקליטה.
השכלה ודרישות מקצועיות:
*בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה
מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, יתרון לתואר בעבודה סוציאלית או תואר במדעי
החברה.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
ניסיון מקצועי:
* עבור בעל תואר אקדמי: ניסיון מקצועי של שלוש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
* עבור הנדסאי רשום: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
*עבור טכנאי רשום: חמש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
*ניסיון ניהולי: יתרון.
דרישות וכישורים:
* ניסיון בתפקידים דומים, ניהול פרוייקטים ועבודה עם קהילות – יתרון.
* יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה – עברית ואנגלית.
* תקשורת בינאישית טובה ויכולת הקשבה.
* יכולת יצירת שותפויות ורשתות בין ארגוניות ועבודה מול מספר גורמים.
* יכולת ייצוג התחום בוועדות היגוי ובפורומים שונים.
* יכולת לפתח תפיסה מקצועית של התחום, יחד עם הצוות והשותפים.
* יכולת עבודה בקצב מהיר ואל מול דרישות משתנות.
דרישות נוספות:
* שפות – נוספות - יתרון
* יישומי מחשב – היכרות עם יישומי OFFICE
מאפייני העשייה היחודיים בתפקיד:
* ייצוגיות.
* שירותיות.
* יכולת עמידה מול קהל.
* סדר וארגון.
* יכולת הובלה.
* עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
* השתלבות בעבודת האגפים המקצועיים ברשות המקומית (תכנון,רישוי,רווחה וכו')
* עבודה מול בעלי עניין מגוונים (עובדי הרשות המקומית, יזמים, בעלי נכסים, תושבים)
* עבודה בשעות לא שגרתיות (כנסי תושבים וכו').
כפיפות: לראש מינהלת הסכמי הגג.
* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
*במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
שאלון אישי קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום ראשון ט' טבת תשפ"ב (12/12/2021) בשעה 12.00.
להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]
בכבוד רב
איציק דנינו
ראש העיר