דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2021/ 24/ע פומבי 14/12/2021 30/12/2021 0 (לא יוחזרו)

 

עיריית אופקים

מכרז פומבי

מכרז 2021/ 24/ע

דרוש/ה

מנהל מדור ומפקח אזורי במחלקת התברואה.

 

תיאור התפקיד:

ניהול פיקוח ומעקב על תוכנית העבודה ואיכות הביצוע של קבלן פינוי האשפה וקבלן הניקיון באזור עליו הוא מופקד.

היקף משרה:

100% משרה.

כפיפות:

מנהל אגף שפע, מנהל מח' תברואה.

שכר:

בהתאם להסכם הקיבוצי  למנהל מדור.

תחומי אחריות:

  1. גיבוש והכנת תוכנית עבודה מפורטת בשיתוף מנהל מחלקת התברואה לקבלני פינוי האשפה והניקיון.
  2. ניהול ופיקוח על תוכנית העבודה  היומית של קבלן פינוי האשפה והגזם.
  3. ניהול ופיקוח על תוכנית העובדה היומית / שבועית של עובדי קבלן הניקיון.
  4. ביצוע ביקורת על איכות העבודה של קבלני פינוי האשפה והניקיון.
  5. טיפול בקריאות מוקד ופניות תושבים.

דרישות התפקיד

  1. בוגר 12 שנות לימוד בעל תעודה בגרות, יתרון להנדסאי/טכנאי בתחום איכות הסביבה.
  2. ניסיון של 3 שנים בעבודות פיקוח וניהול רלוונטיים לתפקיד.
  3. יכולת עבודה באופן עצמאי.
  4. יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
  5. סמכותיות.
  6. שליטה ביישומי מחשב.
  • מועמדים/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
  • במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
  • פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

שאלון אישי, קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום חמישי כ"ו בטבת תשפ"ב (30.12.2021) בשעה: 12:00.

להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]

 

בכבוד רב

איציק דנינו

ראש העיר