מנהל מדור ומפקח אזורי במחלקת התברואה
מס מכרז | סוג המכרז | תאריך פרסום המכרז | המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה | המועד האחרון להגשת הצעות | תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים | עלות רכישת מכרז |
---|---|---|---|---|---|---|
2021/ 24/ע | פומבי | 14/12/2021 | 30/12/2021 | 0 (לא יוחזרו) |
עיריית אופקים
מכרז פומבי
מכרז 2021/ 24/ע
דרוש/ה
מנהל מדור ומפקח אזורי במחלקת התברואה.
תיאור התפקיד:
ניהול פיקוח ומעקב על תוכנית העבודה ואיכות הביצוע של קבלן פינוי האשפה וקבלן הניקיון באזור עליו הוא מופקד.
היקף משרה:
100% משרה.
כפיפות:
מנהל אגף שפע, מנהל מח' תברואה.
שכר:
בהתאם להסכם הקיבוצי למנהל מדור.
תחומי אחריות:
- גיבוש והכנת תוכנית עבודה מפורטת בשיתוף מנהל מחלקת התברואה לקבלני פינוי האשפה והניקיון.
- ניהול ופיקוח על תוכנית העבודה היומית של קבלן פינוי האשפה והגזם.
- ניהול ופיקוח על תוכנית העובדה היומית / שבועית של עובדי קבלן הניקיון.
- ביצוע ביקורת על איכות העבודה של קבלני פינוי האשפה והניקיון.
- טיפול בקריאות מוקד ופניות תושבים.
דרישות התפקיד
- בוגר 12 שנות לימוד בעל תעודה בגרות, יתרון להנדסאי/טכנאי בתחום איכות הסביבה.
- ניסיון של 3 שנים בעבודות פיקוח וניהול רלוונטיים לתפקיד.
- יכולת עבודה באופן עצמאי.
- יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
- סמכותיות.
- שליטה ביישומי מחשב.
- מועמדים/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
- במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
- פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
שאלון אישי, קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום חמישי כ"ו בטבת תשפ"ב (30.12.2021) בשעה: 12:00.
להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]
בכבוד רב
איציק דנינו
ראש העיר