מנהל/ת אגף שירות לתושב
מס מכרז | סוג המכרז | תאריך פרסום המכרז | המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה | המועד האחרון להגשת הצעות | תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים | עלות רכישת מכרז |
---|---|---|---|---|---|---|
2021/22/ע | פומבי | 02/01/2022 | 20/01/2022 | 0 (לא יוחזרו) |
עיריית אופקים
מכרז פומבי
2021/22/ע
דרוש/ה
מנהל/ת אגף שירות לתושב
היקף משרה : 100%.
כפיפות : למנכ"ל העירייה
שכר ותנאי העסקה: חוזה אישי, בכפוף לאישור משרד הפנים.
תיאור התפקיד:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(ניהול יחידות האגף: מוקד 106, שי"ל) . |
דרישות התפקיד:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל,
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק הנדסאים והטכנאים המוסמכים (התשע"ג 2012),
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה" "יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
או אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות אחרי גיל 21 ומעבר של שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל. (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר) .
תואר שני יתרון.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל , ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים במגזר הציבורי או הפרטי: ניהול מערכי שירות (ניהול מוקד, מרכז שירות או צוות שירות, כולל ניהול נציגי שירות לעמידה ברמת שירות ובאיכות השירות) או יישום תהליכי בקרה או הובלה והטמעה של תהליכים ארגוניים או ניתוח תהליכים (ארגון ושיטות) או ניהול ידע בתחום השירות.
עבור הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
עבור טכנאי רשום – 7 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי..
ניסיון ניהולי: 3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
ידע במחשב והיכרות עם תוכנות אופיס, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, היכרות עם טכנולוגיות נוספות הנמצאות ברשות מקומית.
היכרות עם רשתות חברתיות וניהול ידע דיגיטלי.
שפות בהתאם לצורך.
מאפייני עשיה ייחודיים לתפקיד:
א. ייצוגיות.
ב. שרותיות.
ג. סדר וארגון.
ד.יכולת הובלה.
ה. עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
ו. יכולת ליצור קשרים בינאישיים, רתימה לעשייה ובניית אמון בין שותפים.
ז. ניהול פרויקטים רוחביים חוצי ארגון.
ח. יכולת הנעה לפעולה של עובדים בכל הרמות ושל מנהלים.
המשרה ע"פ התקנות מחוייבת במבחני מיון ע"פ תקנות של הרשויות המקומיות.
- מועמד/ת בעלי מוגבליות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
- במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
- פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
שאלון אישי, קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום חמישי יח' בשבט תשפ"ב
(20.1.2022) בשעה: 12:00
להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]
בכבוד רב
איציק דנינו
ראש העיר