דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2022 /21 /ע פומבי 15/06/2022 30/06/2022 0 (לא יוחזרו)

 

עיריית אופקים

מכרז פומבי

  מס' 2022 /21 /ע

דרוש/ה

מפקח /ת רישוי עסקים ברשות

 

 

תואר התפקיד: מפקח/ת רישוי עסקים ברשות.

היקף משרה: 100% משרה.

שכר :בהתאם להסכם הקיבוצי.

המשרה בכפוף לתקצוב משרד הפנים.

 

תיאור התפקיד:

  • פיקוח ואכיפת יישום של החקיקה הרלוונטית בתחום רישוי עסקים:

  1. בדיקה וליווי של הבקשות לקבלת רישיון עסק לעסקים חדשים.

  2. בקרת עמידת העסק בדרישות ובהוראות הדין הקיים.

  3. תיעוד פעילות הפיקוח.

 

 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

  • השכלה תיכונית (12 שנות לימוד).

  • יתרון לבעלי תעודת בגרות/תואר אקדמי

  1. המפקח/ת יחויב לעבור הכשרת מפקחי רישוי עסקים לצורך הסמכתו לתפקיד בטרם מינויו בפועל.

  2. המפקח/ת יחויב לסיים בהצלחה את הקורסים רישוי עסקים שלב א' (הכשרה בסיסית ברישוי עסקים)ושלב ב' – קורס רישוי עסקים בהתמחות בעסקי מזון או קורס לעובדי בריאות הסביבה (בפיקוח משרד הבריאות), לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו.

 

 

דרישות נוספות:

  • שפות – שליטה בשפה העברית, שפות נוספות בהתאם לצורך.

  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.

  • רישיון נהיגה – בתוקף.

  • רישום פלילי – לא הורשע/ה בעבירה שמפאת מהותה, חומרתה, או נסיבותיה אין הוא ראוי/ה, לדעת הגורם המסמיך כאמור באותם סעיפים קטנים, לפי העניין, לשמש מפקח/ת.

 

תנאי כשירות נוספים:

  • לעובד/ת מלאו 21 שנה.

  • אזרח/ית או תושב קבע בישראל.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • ייצוגיות מול בעלי עסקים ומול גורמים נוספים ברשות המקומית.

        *      נדרשת עבודת שטח וביצוע אכיפת דוחות.    

 

כפיפות:  מנהל אגף לביטחון וסדר ציבורי /מנהל מח' פיקוח ברשות המקומית.

 

  • בהתאם להוראת החוק, העירייה תהיה רשאית לבצע הליכי מיון מקדים למשרות, על פי אמות מידה, הכוללות ניסיון מקצועי, המלצות, כישורים מיוחדים, התרשמות כללית.

  • מועמד/ת בעל מוגבלות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

  • במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.

  •  פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

 

 

שאלון אישי, קו"ח מסמכים ותעודות המעידים על השכלה וניסיון, יש להגיש למחלקת משאבי אנוש עד ליום

חמישי א' בתמוז  תשפ"ב   (30.6.2022) בשעה 12:00.

להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי – [email protected]

 

                                                                                                                           בכבוד רב,

                                                                                                                           איציק דנינו

                                                                                                                          ראש העיר