דרגת המשרה ודירוג: שכר בכירים חוזה אישי, בכפוף לאישור משרד הפנים.
היקף משרה:100% משרה.
כפיפות: למנהל האגף לבטחון וסדר ציבורי, מונחה מקצועית על ידי גופי הביטחון הממלכתיים.
תיאור התפקיד
סיוע למנהל האגף בניהול האגף ובתכנון המדיניות.
גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות בתחום החירום והבטחון .
עיקרי התפקיד:
1. אחריות על ארגון, תפעול והכנת מערך החירום והביטחון במצבי חירום ובשגרה, תוך שיתוף פעולה עם כלל
הכוחות הפועלים במרחב של הרשות המקומית.
2. אחריות על השיטור העירוני.
3. פיקוח ובקרה על ביצוע העבודה השוטפת במחלקה.
4. ניהול צוות העובדים במחלקה.
5. ריכוז מערך משק לשעת חירום (להלן: "מלח") ופינוי סעד חללים (להלן: "פס"ח).
6. הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.
7. הכנת תוכניות עבודה ואפיון צרכים, במסגרת דיוני תקציב הרשות המקומית.
8. תפעול מערך האבטחה ברשות.
9. רכז ועדת הביטחון של מועצת הרשות המקומית.
10. ארגון פעולות אבטחה על "אישיות מאוימת" ופיקוח עליהן בתאום משטרת ישראל.
11. ייצוג הרשות בענייני ביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים.
השכלה ודרישות מקצועיות:
א. בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת
תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות
מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
ניסיון מקצועי וניהולי:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל –4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
הנדסאי רשום - 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
טכנאי מוסמך - 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי: שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
כישורים אישיים: תכונות אישיות אמינות, יצירתיות יוזמה ודייקנות בביצוע, כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ.
תכונות ניהול וארגון (כולל תקשורת) יכולת קבלת החלטות, כושר ניהול עובדים והנעתם, כושר עבודה בצוות, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום, פיקוח ובקרה סמכותיות, נשיאה באחריות, קיום וטיפוח יחסים בנאישיים, כושר מו"מ,
יכולת ייצוג הרשות בפני גורמים חיצוניים.
דרישות נוספות
רישום פלילי- היעדר הרשעה בעבירה שבנסיבות העניין יש עמה קלון.
שפות – שליטה בעברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
שליטה ביישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה office.
רישיון נהיגה בתוקף.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
יכולת הובלה, סדר וארגון, שירותיות ייצוגיות.
עבודה בשעות לא שגרתיות.
נסיעות במסגרת התפקיד.
* המשרה בהתאם לתקנות העיריות (ומכרזים לקבלת עובדים ברשומ"ק) מחייבת במבחני מיון.
* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כשורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
* המכרז מנוסח בלשון זכר, אך מיועד לשני המינים.
למכרז יש להגיש שאלון אישי, קו"ח, תעודות ואישורים המעידים על השכלה וניסיון בהתאם למפורט לעיל, למחלקת משאבי אנוש עד ליום חמישי יד' אלול תשפ"ג (31.8.2023) בשעה 12:00.