דלג לתוכן העמוד
שאלות הבהרה
מס מכרז סוג המכרז תאריך פרסום המכרז המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה המועד האחרון להגשת הצעות תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים עלות רכישת מכרז
2023/19/ע פומבי 23/08/2023 03/09/2023 0 (לא יוחזרו)

עיריית אופקים

מכרז פומבי

2023/19

דרוש/ה

מנהל/ת מחלקת  שכר

 

היחידה: גזברות

תואר המשרה: מנהל/ת מחלקת שכר.

היקף משרה: 100% משרה.

דירוג  דרגה :    בהתאם לדירוג מנהלי מחלקות בדירוג מח"ר / מנהלי,  או בחוזה אישי כפוף לאישור משרד הפנים.             

 

תיאור התפקיד:

ניהול יחידת השכר, האמונה על תגמול עובדי הרשות בגין עבודתם.

 

עיקרי התפקיד:

א. ניהול יחידת השכר.

ב. הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות.

ג. בקרה על מערך השכר ברשות.

 

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות כנגזר מתחומי אחריות:

 

1. ניהול יחידת שכר:

א. תכנון תכנית העבודה של היחידה.

ב. הנחיה והדרכה מקצועית לעובד/ת ביחידה.

ג. הכנת תשלומי שכר לעובדים ומתן מענה לעובדים בנושא שכר.

ד. ניהול קשר עם ספק שירותי המחשוב המפיק את תלושי השכר.

ה. מתן דוחות מבוקשים הנדרשים ע"י הרגולטורים השונים בתחום השכר.

ו. מתן מענה בנושא שכר להנהלת הרשות ולעובדיה.

ז. ביצוע וניהול בקרה בכל הנוגע לחישובי פרישת העובדים.

 

2. הוצאה לפועל של מדיניות שכר וזכויות העובדים ברשות:

א. יצירת קשר ושמירה על קשר עם גורמי חוץ בכל מה שקשור לתנאים סוציאליים, לרבות

    אחריות להעברת תשלומים למוסד לביטוח לאומי, לקרנות פרישה, לקרנות השתלמות,

   לקופות גמל ולכל ארגון לניהול תגמולי עובדים.

ב. אפיון השירותים הנדרשים מתוכנות השכר, ובחינת התאמתן לצרכי הרשות, כמו גם ,

   הסבת מערכות השכר ברשות במידה ונדרש.

ג. וידוא הפקת תלושי שכר בהתאם להוראות הדין הקיים.

ד. בדיקה ופיקוח על תקינות של תלושי השכר ושל מרכיבי השכר.

 

3. בקרה על מערך השכר ברשות:

א. הפקת דו"חות בקרה ודיווחים תקופתיים לגזבר.

ב. ניתוח דו"חות תקופתיים והצגת הממצאים להנהלת הרשות.

ג. הפקת דו"חות בקרה חודשיים ושנתיים.

ד. הדמיית תקציבי השכר למנהלי מחלקות, לגזברות ולראש הרשות לצורך קבלת החלטות בנושא עלויות שכר

    ותנאי רווחה.

ה. ביצוע תחשיבי שכר ומתן מענה בכל נושאי השכר הסבוכים שעולים כתוצאה מתביעות משפטיות,

    בקרה חיצונית וכו'.

 

השכלה ודרישות מקצועיות:

* בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה 

   מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

   או

   בעל/ת תעודת רו"ח בתוקף.

   או

   הנדסאי/ת או טכנאי/ת רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012.

   או

   תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.

   או

   אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18

   ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל

   (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

   או

   בעל תעודת יועץ מס כולל רישיון.

   או

   בעל תעודת יועץ פנסיוני כולל רישיון.

 

    הכשרה

  • סיים בהצלחה קורס חשבי שכר, המאושר ע"י לשכת רואי החשבון בישראל.

  • מועמדים בעלי תעודת רו"ח בתוקף, אינם נדרשים בקורס חשבי שכר.

  • מועמדים המועסקים בתפקיד כחשב שכר ברשות מקומית לפחות 10 שנים וברשותם

תעודת חשב שכר רגיל, יתחייבו להשלים קורס חשב שכר (בכיר) כאמור לעיל תוך 24 חודשים

מיום המינוי לתפקיד תעודה זו , עדכון שכרם בחוזה אישי יהווה תנאי לקידום השכר.

 

דרישות ניסיון:

 

  • בעל תואר אקדמי, תעודת רו"ח בתוקף או השכלה תורנית כמוגדר לעיל:

ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון

להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.

  • עבור הנדסאי רשום/יועץ מס/יועץ פנסיוני: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך

7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.

  • עבור טכנאי מוסמך: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות

שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הכספים.

 

 ניסיון ניהולי:

  • 3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות:

  • שפות – בהתאם לצורך.

  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה-OFFICE ועם תוכנות מחשב לניהול שכר.

 

מאפייניי עשיה ייחודית לתפקיד:  

  • ייצוגיות והצגת תכנים אל מול גורמים ברשות ומחוצה לה.

  • שירותיות.

 

 

כפיפות: גזבר העירייה.   

* תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות

   המקומית, אם המועמד/ת הוא בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.

*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.

 

שאלון אישי קורות חיים ותעודות המעידות על השכלה וניסיון יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום יום ראשון  י"ז  בתשרי' תשפ"ד (3.9.20223) בשעה 12:00.

 

אפשר להגיש  בדרכים הבאות:

באופן ידני ע"י הורדת הטופס כאן, ושליחה אל כתובת מייל :  [email protected]

הגשה מקוונת באמצעות שאלון מקוון

 

                                                                                                                בכבוד רב

                                                                                                                איציק דנינו

                                                                                                                ראש העיר