דרוש/ה מנהל/ת מחלקת נכסים
מס מכרז | סוג המכרז | תאריך פרסום המכרז | המועד האחרון להגשת שאלות הבהרה | המועד האחרון להגשת הצעות | תאריך ישיבת הבהרות / סיור קבלנים | עלות רכישת מכרז |
---|---|---|---|---|---|---|
10/2023/ע | פומבי | 08/05/2023 | 18/05/2023 | 0 (לא יוחזרו) |
עיריית אופקים
מכרז פומבי
10/2023/ע
דרוש/ה
מנהל/ת מחלקת נכסים
היקף משרה: 100%
כפיפות מינהלית: למנהל אגף לפיתוח כלכלי והכנסות/ כפיפות מקצועית בנושאים משפטיים ליועמ"ש.
שכר: חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים.
תיאור התפקיד: * ניהול ופיקוח על הנכסים (מבנים,קרקעות וזכויות) של הרשות המקומית ויישום מדיניותה בתחום.
תחומי אחריות:
-
ניהול יחידת הנכסים של הרשות.
-
ניהול הנכסים של הרשות.
-
פיקוח ובקרה על נכסי הרשות.
-
מיצוי הכנסות מניהול נכסי הרשות המקומית.
1 שותפות בגיבוש מדיניות הרשות המקומית בתחום ניהול הנכסים של הרשות המקומית.
2 יישום מדיניות הרשות בתחום הנכסים וניהול נכסי הרשות
3 ניהול הסכמי שכירויות
4 פיקוח על שימושים של מבנים ושטחים בבעלות העירייה
5 בקרה על נכסים וריכוז ובקרת דו"חות אודות הפעילות של הנכסים
6 פיתוח כלכלי של הנכסים המניבים והגדלת ההכנסות מהשימושים בהם
7 השבחת הנכסים של העירייה והגדלת ההכנסות מהשימושים בהם
8 ניהול הפיקוח על העסקים – בדק בית ואחזקת נכסים
9 טיפול בוועדת הקצאות קרקע והפקעות
10 רכז ועדת שילוט + טיפול החל מבקשה ועד גבייה ובקרה
11 רכז ועדת שמות רחובות + טיפול עד לאישור פרוטוקול
12 פעילות התייעלות בנכסי העירייה
13 טיפול ומעקב אחר מכרזים הקשורים לנכסי העירייה.
14 ריכוז נושא הנגישות.
דרישות התפקיד:
השכלה ודרישות מקצועיות : בעל/ת תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: משפטים, כלכלה, הנדסה, אדריכלות, חשבונאות, מנהל עסקים, סטטיסטיקה או שמאות מקרקעין.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, (התשע"ג – 2012), באותם תחומים.
או תעודת סמיכות לרבנות (יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר של שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
רישום מקצועי:
-
השכלה משפטית מחייבת רישיון ישראלי לעריכת דין וחברות בלשכת עורכי הדין.
-
תעודת שמאי מקרקעין מחייב רישום בפנקס שמאי המקרקעין, על פי חוק שמאי מקרקעין תשס"א-2001, שהחליף את חוק שמאי מקרקעין התשכ"ב-1962 ואת פקודת מעריכי קרקע 1947.
-
רישום בפינקס ההנדסאים.
שפות:
-
עברית ברמה גבוהה.
-
שפות נוספות בהתאם לצורך.
ניסיון מקצועי:
עבור בעל/ת תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל: ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום העיסוק של המשרה ו או בתחום המקרקעין.
עבור הנדסאי רשום: 5 שנות ניסיון בתחום כאמור לעיל.
עבור טכנאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום כאמור לעיל.
הכרת דיני מקרקעין לתכנון ומבנה - יתרון.
ניסיון ניהולי: של 2 שנים לפחות בניהול צוות עובדים, בכפיפות ישירה.
-
רישיון נהיגה בתוקף
-
יישומי המחשב- היכרות עם יישומי OFFICE.
-
ידע מוכח בתוכנות "קומפלוט", מערכות נכסים ומידע גאוגרפי ממוחשבות – יתרון.
מאפייני עשיה ייחודיים לתפקיד:
ייצוגיות.
שרותיות.
סדר וארגון, קפדנות ודייקנות בביצוע.
יכולת הובלה וקבלת החלטות.
עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
יכולת שיווקית וניהול מו"מ.
בעל/ת תקשורת בינאישית טובה.
ממוקד/ת מטרות ויעדים.
יכולת עבודה בצוות עם גורמים פנים וחוץ.
תודעת שירות גבוהה.
כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
אמינות ומהימנות אישית.
* מועמד/ת בעלי מוגבלויות זכאי/ת להתאמות בהליכי קבלה.
*במקרה של מועמדים שווים, עדיפות תינתן לבעלי מוגבלויות וליוצאי העדה האתיופית.
*פניה אשר תוגש לאחר המועד האמור ו/או שלא בצירוף המסמכים הנדרשים לא תידון.
שאלון אישי, קורות חיים ותעודות יש להגיש למחלקת משאבי אנוש בעיריית אופקים עד ליום חמישי כז' באייר
תשפ"ג (18/05/2023)בשעה 12:00.
להלן מייל להעברת קורות חיים/תעודות/שאלון אישי [email protected]
בכבוד רב
איציק דנינו
ראש העיר